sköön dag

Har inte haft tid att blogga i helgen, har haft ganska mycket program. På fredag måst jag ärligt talat säg att minns inte vad jag gjorde då...eller minns bara att Fanny, Pia och Jonas var här på té. Tror jag blir dement i 40-års åldern...
Men på lördag var jag på teater med mofi gruppen, vi såg på Luolamies som var mycket rolig. Luolamies berättade om hur kvinnor och män betär sig, tänker och tycker om varandra. Skådespelaren var jätte duktig och fick publiken att skratta jämt. Efter teatern for vi med Oscar och handlade och efter det åkte jag hem till Merikart för att tvätta akvariet. På kvällen kom Ida och Matti hit och vi åt tacoröra, som var jätte gott!

På söndag hadd vi match och vi vann 2-0 tror jag. Efter matchen blev det att åka och jobba och på kvällen blev de provläsning.

Idag är jag super glad för att jag redan slutade efter att jag skrivit klart moddeprovet för att de är så underbart väder! Nu tänker jag ta på mig joggingskorna och fara på min sista långa lenk före maraton.

Btw. ringde mamma just och sade att jag inte skall komma hem för att man inte mera kan köra över vägen på grund av översvämmning. Där hemma hamnar de att lämna bilen hos grannarna och köra över med traktor varenda gång de skall någonstans. + att pappa kommer att vara bortrest från och med imorgon till fredag och sedan åker han igen iväg på lördag, så min bror patte kommer att vara tvungen att vara bort från skolan någon dag, kanske, för att han måste köra mamma över vägen till bilen så att hon slipper till jobbet. 
TUR att jag bor hos Oscar så jag slipper på alla träningar och till skolan.

Här kommer det lite bilder från igår när man ennu slapp över vägen. Minns när jag gick i dagis och lågstadiet då det var översvämmning för då behövde vi inte fara till dagis och skolan på grund av översvämmningen, och det tyckte vi om.









Kommentarer
Postat av: becca

Damn :o

2010-04-12 @ 15:51:53
URL: http://beccaplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0