Påsklov

Påsklovet kunde inte komma passligare. Har haft lite stressigt på sista tiden med jobb, skola och fotboll. Jag har inte ens haft tid att träna till maraton som jag skall försöka springa 24.4, har sådär 2 veckor på mig att träna ennu. 
Idag har jag inte haft någon väckarklocka på som ja nästan alltid har på. Men vaknade ändå kanske 9 tiden. Efter att jag och Oscar ätit frukost förde jag honom till simhallen och själv for jag till sportsgym. När jag tränat klart åkte jag tilbaka till simhallen. Var meningen att vi skulle simma tillsammans men  eftersom jag alltid är sen hade Oscar redan simmat klart. Men eftersom jag redan hade betalat för att simma så plaskade vi en stund och sedan åkte vi hem. 
Ikväll ska jag på träning och sedan får vi se vad som händer.

Här om dagen städade Oscar WC:n medan jag läste på läxor, men när det kom till att tvätta duschsilen fick jag ta över, eftersom det är i stortsätt mina hårstrån som fasnat där.  


Yäk yäk, att det kan börja se ut sådär.


Kommentarer
Postat av: kitty

sweet iia!

2010-04-04 @ 22:12:05
URL: http://kittyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0