Oscars kommentar igår

Oscar: Ia, du e jätte söt då du sover.
Jag: Vaför?
Oscar: Fö då e du tyst.

Hur schysst är inte det??
Måste nog erkänna att jag började skratta då han sa det! :D  För jag pratar faktiskt ganska mycket...

När han sa det började jag tänka på vår första "dejt", då var vi på kaffe och han satt mest tyst och jag försökte som en tok att få igång en diskussion och frågade honom en massa saker. Han svarade och kanske någongång frågade  han tillbaka. De uppstod flera tysta minuter och gud vad jag hatade det, så pinsmat. Då funderade jag om han ens var intresserad i mig för det verkade inte så.
Tror att han var mest nervös, för när jag lärde känna honom var han inte lika tyst längre.

Är så glad att jag har honom! <3

Kommentarer
Postat av: lycke

fan va söt inlägg Ia ! :D

2010-04-28 @ 20:49:59
URL: http://lyckelis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0