Maraton

Idag är då den dagen jag stressat över hela veckan. Det har jag gjort för att jag vill klara det och är rädd att jag inte kommer att göra det. Men när jag var hemma igår och pratade med mina föräldrar om det så förstod jag att jag kanske har för höga förväntningar och att jag nu bara ska testa, försöka och se hur det är att springa maraton.

Maraton ska jag springa på Kyrönjoki-maraton, dit åker vi med maraton gruppen och springskolan från sportsgym. Är enda av oss som ska försöka springa maraton, de andra ska springa halvmaraton (och de ska sedan springa maraton i Stockholm). Skulle också ha velat åka med dem dit men p.g.a alla som blir studenter m.m så lämnar jag i Vasa.  




De mörkblåa linjerna ni ser runt ån, är där vi ska springa, sträckan är 10km och 550m hur tråkigt blir det inte att springa 4 varv runt samma sträcka och se samma saker om och om igen?? Dessutom fick inte jag nerladdat en hel del låtar, som jag ville ha, så jag får höra de 20st jag har om och om igen...suck.


Om jag inte klarar det har jag ju i allafall försökt och gjort mitt bästa. Och om jag gör det så säger jag bara fuck you till de som inte trodde ja skulle klara det.
Wish me good luck!

Kommentarer
Postat av: J A N I N A

wow! lycka till :D

2010-04-25 @ 15:54:45
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0