Måndag 050410

Igår gjorde jag inget speciellt satt mest bara framför tv:n. Mamma och pappa var och hämtade kinamat så de tog också lite till mig, blev super glad när de kom med det, men tyvärr kunde de inte stanna och äta med mig för de hade min hungriga tvillingbror hemma. Finns inget annat att berätta om denhär dagen.

Eller jo, där en halv 5 tiden kom det en film på sveriges 4 vid namnet Pearl Harbor. Pearl Harbor handlar om när den amerikanska flottbasen Pearl Harbor på Hawaii attackerades av Japan under andra världskriget, den 7 december 1941. Har alltid trott attt den endast handlar om krig men det var ganska mycket romantik i den. Så i slutet av filmen satt jag och grät, försökte att gömma det så bra som möjligt men Oscar märkte det och tyckte jag var knäpp. Erkänner att jag börjar ganska lätt gråta när det händer något sorligt i en film eller tv serie.

Tian Longs goooda kinamat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0