ja vet int

Dagen började perfekt med lite skola och en skön lenk i det härliga vädret men sedan började humöret gå ner åt... Den perfekta dagen slutade i dåligt humör... Är trött på att inte veta vad jag vill, kan man bara inte få båda? Hatar hatar att gå och fundera på det hela tiden!! Vill inte tänka på det, vill bara flyga iväg...

Nå på grund av det dåliga humöret tröst shoppade jag lite på nätet. Ärligt talat hjälpte det inte den här gången.

Från nelly.com beställde jag de här skorna och en klänning som jag visar när jag fått den.



Jag beställde också 4 böcker från en boksida, minns inte vilken... minns bara att jag beställde 2 av Jens Lapidus böcker och New Moon fast på finska och någon annan som jag inte minns. Kul me skit bra minne!!





Nu skall jag gå och sova och hoppas på en bättre dag imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0