:)

Idag var vi ju med Oscar till stan, hittade inga fotbollsskor till mig men Oscar hittade ett par. Och sen hittade vi också 8 st. muggar som verkligen behövdes. Efter det åkte jag till jobbet och kom för en stund sen hem.

Var meningen att jag skulle fara på träning men min lilltånagel är så sjuk, på grund av allt springas, så ville inte reta den och stoppa in den i en taijt fotbollssko. Låter konstigt att ringa och säga att man inte kan komma på träning för att ens tånagel är sjuk, men de som spelar fotboll och tappat naglar så vet att det tar jätte sjukt när man skall träna med en sjuk och lös nagel.

Nåjaa slut pratat om det, ikväll kommer jag att bara ta det lungt och kanske städa lite.



Muggarna vi köpte. Nu behöver inte alla té och kaffe gäster ha olika koppar :)

Kommentarer
Postat av: becca

Täänks! :)

2010-04-15 @ 20:55:07
URL: http://beccaplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0